trendy vakantiehuis
Reservatie

Reservatie

Verhuurvoorwaarden

Villa Durbuy

 

A. BOEKEN, RESERVEREN EN BETALEN

Alle voorwaarden & prijzen worden op de website weergegeven. Uw aanvraag voor de reservatie zal per email beantwoord worden met een bevestigingsmail. In deze bevestigingsmail worden alle financiële voorwaarden vermeld met de betalingsinstructies. Met de betaling van het 30% voorschot nadat de bevestigingsmail werd ontvangen,  worden de algemene huurvoorwaarden automatisch van kracht en de reservering bindend. Indien het bewijs van betaling niet geleverd is binnen de 2 werkdagen, worden de data van de reservatie terug vrij gegeven.

De betaling van het saldo van de huur dient te gebeuren conform de bevestigingsbrief die u per email hebt ontvangen, namelijk 2 maand voor de aanvang van uw verblijf. Boekingen bevestigd binnen de 2 maanden voor aanvang, worden onmiddellijk volledig betaald.


B. ANNULATIE

Annulering door de huurder: Elke annulering moet schriftelijk of per mail aan info@trendyvakantiehuis.be worden gemeld. Bij annuleringen die binnen de twee maanden voor het verblijf worden gedaan zijn er geen terugbetalingen.

Bij annuleringen die meer dan 2 maand voor het eigenlijk verblijf zal er 20% van het voorschot terugbetaald worden.

Bij annulering door de eigenaar zullen alle betaalde sommen terugbetaald worden aan de huurder. Dit betreft omstandigheden of overmacht die de eigenaar ertoe dwingt de reservering te annuleren.

Wij hanteren voor Covid19 dezelfde annulatievoorwaarden als elke andere annulatie. Tot twee maanden voor de reservering kan er wel een wijziging in datum aangevraagd worden. Op deze manier kunnen wij de vrijgekomen data opnieuw invullen.

C. HUISDIEREN

Huisdieren zijn toegelaten in Villa Durbuy met verplichtte vermelding en extra vergoeding van 40 euro per huisdier.


D. AANKOMST & VERTREK

De huurder moet zich houden aan de instructies die ze per email ontvangen hebben na de betaling van de huur. Dit omvat de aankomst & vertrektijd, de  sleutels, het afvalbeheer, het energiebeheer en het gebruik van de woning als een goede huisvader.

Bij eventuele onduidelijkheden of problemen gedurende zijn verblijf zal de huurder altijd kunnen contact nemen met de eigenaar of aangeduide persoon. Een telefoonnummer zal worden meegegeven in de instructies.


E. SCHADE

Schade aan de woning of inboedel van het huis zal worden in mindering gebracht van de waarborg. De huurder informeert de eigenaar omtrent eventuele schade. Deze kan ook vastgesteld worden bij de schoonmaakbeurt achteraf. De eigenaar rekent op de goodwill van de huurder om een schikking te treffen en zal voor uitchecken contact opnemen met de verhuurder.


F verzekering van de woning

De woning is gedekt door een uitgebreide brandverzekering bij Belfius.


G Klachten en geschillen

Geen enkele klacht zal in behandeling worden genomen indien deze niet onmiddellijk telefonisch of per mail werd gemeld. Dit geldt ook indien er zich iets ernstig voordoet gedurende het verblijf. Indien er geen overeenstemming wordt bereikt tussen huurder en verhuurder dan moet de huurder klacht neerleggen met aanstelling van deurwaarder en expert die dit objectief kan beoordelen.

Het huidig contract is opgesteld en moet worden geïnterpreteerd naar Belgische recht.